Shop More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
December 4, 2008
Image Size
548 KB
Resolution
800×984
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
96,010 (4 today)
Favourites
1,368 (who?)
Comments
853
Downloads
18,104
×
40K: tau crisis battle suit by thevampiredio 40K: tau crisis battle suit by thevampiredio
take a break form war.

inB4 size too big, wrong color, shitty weapons.

this is my mech. and i can do what ever i want! lol
also this will be the color theme for my tau battleforce.:P
Add a Comment:
 
:iconzillafire101:
zillafire101 Featured By Owner 12 hours ago
The Tau battle suits need swords. That would make wiping the field so easy.
Reply
:iconnightblade48:
Nightblade48 Featured By Owner Edited Sep 28, 2014
I'M JOINING THE TAU DOMINION! THERE'S NO DOUBT!
Reply
:iconthevampiredio:
thevampiredio Featured By Owner Sep 28, 2014  Professional Digital Artist
i welcome you shas'la!!:D
Reply
:iconsoranriderofamaret:
SoranRiderofAmaret Featured By Owner Sep 30, 2014
It's actually Gue'vesa becouse he is human.
Reply
:iconthevampiredio:
thevampiredio Featured By Owner Oct 1, 2014  Professional Digital Artist
lol wokay. :D
Reply
:iconsoranriderofamaret:
SoranRiderofAmaret Featured By Owner Oct 3, 2014
Gue'vesa comander sounds stupid it's gue'veo. Thats like guano.
Reply
:iconthevampiredio:
thevampiredio Featured By Owner Oct 6, 2014  Professional Digital Artist
hahah WTF is that?!?
guano is badshit lol
Reply
:iconsoranriderofamaret:
SoranRiderofAmaret Featured By Owner Oct 6, 2014
I mean that gue'veo sounds like scientifick name for bird poop.
Reply
:iconthevampiredio:
thevampiredio Featured By Owner Oct 6, 2014  Professional Digital Artist
hahahhaahh
well i think it sounds pretty cool. :D
Reply
(1 Reply)
:iconsergios117:
Sergios117 Featured By Owner Sep 15, 2014
What weapons do you recommend I place on my Crisis Battle suits when I get them? BTW, I'm gonna paint them red for a primary color. Good choice?
Reply
Add a Comment: