Shop Mobile More Submit  Join Login
Deadly Shadows by thevampiredio Deadly Shadows by thevampiredio
time for some manly eldars!

man! feels good to be painting again.:D something to get me on the horse again.
i been reading the eldar book: Path of the Warrior. and damn like a quater of the book is a love story.
WTH! im not here to read path of the lover!! but thank god im getting to the action part.
Add a Comment:
 
:icondestroyerx5:
DestroyerX5 Featured By Owner Edited Jan 19, 2016
dude you really have a talent for drawing Eldar~~ all your Eldar art really captures how they should really look like...not cartoony ones like in dawn of war 1
Reply
:iconthevampiredio:
thevampiredio Featured By Owner Jan 21, 2016  Professional Digital Artist
hey thanks!! yeah i dont like how DOW1 portrait eldars.  but DOW2 did a great job. :D
Reply
:iconalithking:
alithking Featured By Owner Nov 3, 2015
My favorites the stricking scorpions, very good this picture my friend.
Reply
:iconthevampiredio:
thevampiredio Featured By Owner Nov 3, 2015  Professional Digital Artist
thanks! glad u like it!:D
Reply
:iconthepoweroflogic:
thepoweroflogic Featured By Owner Oct 22, 2014  Hobbyist Traditional Artist
Ah the scorpions, the only eldar path I could really get behind, also their Phoenix Lord and this piece is awesome.
Reply
:iconthevampiredio:
thevampiredio Featured By Owner Oct 22, 2014  Professional Digital Artist
haha thanks man!! yeah scorpion are manly!!:D
Reply
:iconozymannndias677:
Ozymannndias677 Featured By Owner Aug 30, 2014
They look like upgraded, armored versions of Predators; it isn't even funny how similar they are! 
Reply
:iconthevampiredio:
thevampiredio Featured By Owner Aug 31, 2014  Professional Digital Artist
yeah the designer at GW love preds that much. :D
Reply
:iconozymannndias677:
Ozymannndias677 Featured By Owner Nov 20, 2014
I don't blame them!
Reply
:iconthevampiredio:
thevampiredio Featured By Owner Nov 25, 2014  Professional Digital Artist
kek
Reply
:iconozymannndias677:
Ozymannndias677 Featured By Owner Sep 18, 2015
I wonder what other characters are reminiscent of other pop culture figures within this series.
Reply
:iconthevampiredio:
thevampiredio Featured By Owner Sep 21, 2015  Professional Digital Artist
hmmm theres a half naked muscle jungle fighter named marbo in the imperial guard army. 
Reply
:iconltdragooniii:
LTDragoonIII Featured By Owner Mar 31, 2014
Cool.
Reply
:iconthevampiredio:
thevampiredio Featured By Owner Mar 31, 2014  Professional Digital Artist
thanks!:D
Reply
:iconultranationalist46:
Ultranationalist46 Featured By Owner Jan 15, 2014
Somewhere, Korlandril is raising his chain sword to you.

Reply
:iconthevampiredio:
thevampiredio Featured By Owner Jan 15, 2014  Professional Digital Artist
and korlandril has merged with pheonix lord karandras . so like whoa! what an honor! :D
Reply
:iconultranationalist46:
Ultranationalist46 Featured By Owner Jan 15, 2014
My bro whose also a warhammer 40k enthusiast said it was kinda a good fate getting absorbed by karandras.
Me? I...kinda wanna keep my body...better yet...don't wanna become an exarch.
Reply
:iconthevampiredio:
thevampiredio Featured By Owner Jan 19, 2014  Professional Digital Artist
well in the book it did say that is was an honor and a release from the doom of slaneesh.
but yeah, im with you bro. i dont want to lose myself, indentity and soul. :D
Reply
:iconultranationalist46:
Ultranationalist46 Featured By Owner Jan 19, 2014
Thats exactly what my bro said and I'm like...just take a different path...outcast maybe? But just don't piss off the humans unless you want your craftworld obliterated.
Reply
:iconthevampiredio:
thevampiredio Featured By Owner Jan 20, 2014  Professional Digital Artist
its not really a choice i think. he was compel to be a ninja by unknown force *cough* craftworld*cough*  
his friend became a outcast thou. pretty sweet it was. untill he fuck things up. lol.

Reply
:iconultranationalist46:
Ultranationalist46 Featured By Owner Jan 20, 2014
Exactly, firstly-you execute the human stupid enough to try and "employ" the services of the dark eldar and craftworld pirates and basically you can almost get away it. But...you kinda want to stay away from the humans unless you want to bring an Imperial battlefleet down on your ass. In all honesty, the path of the outcast sounds legit...I mean, Aradryan banged two women! A ranger and a dark eldar! 

It's a pirate's life for me!

Because fuck Thirianna, alien friend zoning bitch!
Reply
:iconthevampiredio:
thevampiredio Featured By Owner Jan 20, 2014  Professional Digital Artist
hahah yes!! that fucking bitch!!!! fuck her!!! it was all her fautlh!

YYAAAARRRRRR!!!! do what you want cos a pirate lives free, you aaaarrrr a pirate!!
www.youtube.com/watch?v=pMhfbL…
Reply
(1 Reply)
:iconilidrim:
Ilidrim Featured By Owner Nov 8, 2013
Nice!
Reply
:iconthevampiredio:
thevampiredio Featured By Owner Nov 18, 2013  Professional Digital Artist
thanks!
Reply
:iconarteaus:
Arteaus Featured By Owner Jul 26, 2013  Hobbyist Traditional Artist
:thevampiredio: the only man that can ever make The Eldar Brutallly manly.

Reply
:iconthevampiredio:
thevampiredio Featured By Owner Jul 28, 2013  Professional Digital Artist
lololz. thanks alot mate!!:D
Reply
:iconarteaus:
Arteaus Featured By Owner Jul 28, 2013  Hobbyist Traditional Artist
tis only the truth ^_^
Reply
:iconthevampiredio:
thevampiredio Featured By Owner Jul 29, 2013  Professional Digital Artist
:iconimhappyplz:
Reply
:iconkkylimos:
KKylimos Featured By Owner Feb 9, 2013   Digital Artist
Awesome! i like the day-counter scratches on his sword , pretty cool , makes him/her look even tougher!
Reply
:iconthevampiredio:
thevampiredio Featured By Owner Feb 17, 2013  Professional Digital Artist
is not a day-counter mate. its kills score.:D
Reply
:iconkkylimos:
KKylimos Featured By Owner Feb 18, 2013   Digital Artist
dayum , what was i thinking , this is warhammer after all! xD
Reply
:iconthevampiredio:
thevampiredio Featured By Owner Feb 18, 2013  Professional Digital Artist
hehehe
Reply
:iconasmodeuskarr:
AsmodeusKarr Featured By Owner Sep 8, 2012  Hobbyist General Artist
if only the minis were as great as this
Reply
:iconthevampiredio:
thevampiredio Featured By Owner Sep 9, 2012  Professional Digital Artist
lolz. the minis not bad.:P
Reply
:iconasmodeuskarr:
AsmodeusKarr Featured By Owner Sep 11, 2012  Hobbyist General Artist
not bad, but neither great, which ur version certainly is
Reply
:iconthevampiredio:
thevampiredio Featured By Owner Sep 12, 2012  Professional Digital Artist
lolz thanks again mate!
Reply
:icondarylchin:
DarylChin Featured By Owner Jun 18, 2012
What do ya mean what kinda' accent is this?
It's an ELDAR ACCENT !!
I swear ja makin' meh crazeh...
Reply
:iconthevampiredio:
thevampiredio Featured By Owner Jun 19, 2012  Professional Digital Artist
lmao!!
Reply
:icontensiu:
Tensiu Featured By Owner Apr 26, 2012
For me, Striking Scorpions are by far the most awesome of all Eldar warriors, superior even to the Howling Banshees.
Reply
:iconthevampiredio:
thevampiredio Featured By Owner Apr 27, 2012  Professional Digital Artist
yeah man! they are the coolest!!XD
Reply
:iconthe-imperator:
The-Imperator Featured By Owner Apr 9, 2012
T-T

IT'S SO BEAUTIFUL
Reply
:iconthevampiredio:
thevampiredio Featured By Owner Apr 11, 2012  Professional Digital Artist
lol thanks mate!!:D
Reply
:iconwafflewarrior7:
Wafflewarrior7 Featured By Owner Jan 21, 2012  Student General Artist
Mother of god fine job.
Reply
:iconthevampiredio:
thevampiredio Featured By Owner Jan 29, 2012  Professional Digital Artist
fo shizzle dawg!:D
Reply
:iconblazeblackwing:
Blazeblackwing Featured By Owner Dec 9, 2011
my favorite non human army and my favorite unit! my main guy i use in my army is the Scorpion Phoenix lord Kharandas (think thats how you spell it), i wanted to read path of the warrior but havent got round to buying it yet, you read the new one, path of the farseer?
Reply
:iconthevampiredio:
thevampiredio Featured By Owner Dec 11, 2011  Professional Digital Artist
hellyeah scorpion is badass!:D
yes i did. it wasnt as good as path of the warrior. not enough battles. too much emo-ing...
Reply
:iconblazeblackwing:
Blazeblackwing Featured By Owner Dec 14, 2011
hmm... i might give it a miss then...though if the overall story is good then i may just get it anyway...
Reply
:iconthevampiredio:
thevampiredio Featured By Owner Dec 14, 2011  Professional Digital Artist
i'd say give it a miss. all i wanna read is the battle when them humans invade the craftworld. but thats only like 10% of the entire book.
not much moving forward with the story... only a little bit.
90% of the story is about the seer and her emoness....
Reply
:iconblazeblackwing:
Blazeblackwing Featured By Owner Dec 18, 2011
fair nuff, thanks for the info. i'll give it a miss...
still i'm more fantasy than 40k anyways and i'm damn sure gonna get blood of Aenarion! my favorite warhammer fantasy characters, written by william king! bonus! ^_^
Reply
:iconthevampiredio:
thevampiredio Featured By Owner Dec 18, 2011  Professional Digital Artist
orly? whats aenarion about?
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
August 2, 2010
Image Size
123 KB
Resolution
700×933
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
23,166 (1 today)
Favourites
730 (who?)
Comments
332
Downloads
575
×